besök av Elina :D

hej !


i tisdags var jag och Elina och hoppade med sigrid & hottan, hottan hoppade as bra :D sen när vi var klara så hängde Elina med hem, sen igår så red vi ut på silvan & hottan till lundby skogen :D va fan as skojigt, tränade att gå på vatten med hottan ;D sen på kvällen så hoppade vi barney & silvan, jag hoppade på det nya bettet på barney :) hoppade ungefär 90 med barney & Elina hoppade typ 110/115 med silvan :) sen i slutet så började moa att rulla på en tunnel (som vi hade i hindret ;s ) & barney blev as rädd ^^ vi bakade även neger bollar med blått socker på ;) idag så har vi skrittat ut på silvan & hottan sen ska jag rida dressyr på barney ^^ jag & Elina spelade Mulle typ varje sekund vi inte hade ngt att göra, Elina fick över 1000 p ;P 

imorgon är det tävling som gäller :D hottan ska gå LC LB och barney ska gå LC LB, det blir första tävlingen sen han var skadad ;s

  

Postat av: anna

grattis till placeringarna, hörde att det hade gått bra! :D

2009-08-03 @ 19:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback