lag SM -09

hejhej :)

sry för jag inte bloggat på ett tag "/ men skolan och hästarna tar tid ^^ idag var man och tävlade i tidaholm med hot shot <3 i lc (lag klass) så peta vi 2:an pga hon blev rädd för blommorna brevid ;) laget slutade på 4 fel och fjärdeplats tyvärr bara 3 placerade lag, i LB så rev vi 3 hinder men hon typ bara sprang..

i lag SM gick det så jävla bra asså, i dressyr blev han lite stark, i hoppningen så gick vi felfritt <3 och i terrängen så gick vi felfritt och exakt på tiden <3 han var bäst <3 jag slutade 13 av 24 och bästa b ponnyn :D laget slutade 11 av 23 lag <3 tack: Ida, sissi, Clara och lina för att jag fick följa med <3

skolan har börjat igen och för en gångs skull, går jag i en BRA klass :P Sara hängde med hem idag och vi ska till dressyr tävlingen imorrn <3



barney hoppningen på SM <3




barney i terrängen <3



clara och jojje <3 en av lagkompisarna <3


kramar sandra ♥

Postat av: Catago - Hästbloggen för dig!

vad ni är snygga :D och skitbra idag med lagen ^^

2009-08-29 @ 20:34:17
URL: http://catago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback