udevalla !

hejhej !

nu har man tävlat den sista regionala tävlingen för alltid med barney ;/ men har två nationella kvar :D sen blir det bara att säga hejdå till b-pponny höjden i hoppning :( *snyft*

i uddevlla gick det bra :)

LB: 0/4 han gick skit fint i grunden sen i omhoppningen så på näst sista hindret så hoppade jag lite före barney så han sprang tyyp bara igenom hidret xd och det var lite syynd för vi var SNABBAST ^^ men aja jag var nöjjd :)

LA: 8/- han gick jätte fint och jag kunde svänga honom ;o men sen glömmde jag av banan till 7:an så vi kom lite fel på det så han stannade, men sen när jag red an på det igen så hoppade han det men rev, så är jätte nöjjd :)




bilderna är ejj från uddevalla

//sandra <3

Postat av: lovisa

b-ponnttiden är finast!:D:'(

2009-11-11 @ 18:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback