barney busar ?!

hej.

igår hände en liten olycka med mig och barney :/ när jag skulle rida honom så skulle jag rida över en åker, och när jag har tyyp några meter till vägen hoppar det upp en hare precis där barney skulle gå, barney hoppar till och snubblar så han går omkull,  jag ramlar av och blir liggande på marken ngn meter ifrån barney barney kommer inte upp först, och när jag reagerar på det så reser jag mig upp men då kommer barney upp också. han får panik och börjar sparka och där står JAG. jag blev träffad på smal benet och det gör förbannat ont, men iaf, när jag fattar att barney är lös försöker jag ta honom men han börjar gallopera iväg och jag ser honom bara gllopera snabbare och snabbare, som tur var så hade jag på mig mobilen och ringer till mamma men hon svarade inte, då ringer jag till pappa och han svarar, han ropar på Robin och Mattias som precis klivit av bussen vid framfarts vägen då ser jag bussen och får massa tankar om att den kommer köra på barney osv. men robin och mattias får tag på barney och jag börjar halta iväg hemmåt. men pappa kommer och hämtar mig. när jag kommer hem är barney oskadd som tur är <3 och sen red mamma med mig på hottan för han inte skulle göra så igen och det funkade :) 

ttack för ni läste!
 och kom ihåg när du rider ut att ha på dejj mobilen och säkerhets västen ! jag hade inte på mig min men jag hade tur det kunde gått värre när han sparkede :s 


//sandra <3
 

Postat av: Catago - Hästbloggen för dig!

usch, stackare ! btw. jag har länkat dig i min blogg så om du ville länka mej med så vore det snällt ^^

2009-10-07 @ 21:34:16
URL: http://catago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback