sara feber <3

hejhej!

i helgen har man varit hos sara (: på lördag morgon gick man upp tyyp kl halv nio för att rida, men då skulle jag även rida på Atalanta som är en trav häst :s men det gick ^^ sen var det bara in och byta om och sminka sig en snbbis, så bar det av till trollhättan köpte,

"Jeans" tights
brun kräm
ögonfrans böjare
rosch 
och ny stift penna till skolan pga gjorde sönder min xP

sen när vi kom var vi helt slut, tittade på step brothers, sen somnade vi. på söndag red jag Atalanta igen men då skulla jag hänga med Sara, Oskar, Erik och thomas när dom körde :s men det gick ;D sen kom mamma och hämtade mig ^^ 

-ttack för en toppen helg sara <3

 
jag och sara var LITE ego ;)

//sandra <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback