tävling 18/10

hejhej (:

har kommit hem från tävlingen i falköping nu, hästarna är ute och bilen tom ;P är jätte nöjd med dagens resultat :D

hot shot LC: 0 fel grunden och 0 fel i omhoppningen. hon gick helt enkelt perfekt, vilket räckte till en seger :D <3

Mr barney LB: 0 fel grunden och 0 fel omhoppningen, jag red som en jävla kratta mot första men sen skärpte jag till mig, i omhoppningen hade man världens stöd från alla andra i vara :D ttack så jätte mkt :DDD dom gjorde vågen och skrek jätte mkt (: men gick nolla och tiden räckte till en seger :D <3

hot shot LB:
1 tids fel i grunden, hon räddade mig i kominationen med att vika upp benen ;D hon gick super. det räckte till en sjätteplats :D <3

Mr barney LB: 4 fel i grunden, han rev ut hoppet i kombinationen :/ men det var mitt fel tog tag i honom så han kom in jätte kort och tog två steg xP

hederspriser var rosa benlindor, vitt hopp shabrak med hippo in broderat och ett silvrigt spö :P



barney <3

//sAndra <3

Postat av: AnKi

Kul att det gick så bra! Grattis!

2009-10-18 @ 22:06:02
URL: http://vilsenpannkaka.blogspot.com
Postat av: Jonte

Helu!!Du skrev att folk gnäller på att ridning är töntigt.Ähh det är ju som vilken sport som helst:)Fin häst föresten:)Kram

2009-10-24 @ 23:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback