3 saker du inte visste om mig och mina hästar

- jag var inte intresserad när jag var liten!
när jag var liten var jag inte alls intresserad av hästar, och red få tal gånger i veckan och oftast red jag bara en gång i veckan då jag red lektion på rid skolan, lite konstigt faktiskt haha med tanke på att man kan säga att jag redan då hade egen häst (mammas shettis) det var när jag började rida missan/barney och kom ut och tävlade som jag började på allvar.

- jag vill köra gokart
jag har faktiskt själv sagt till mig själv att om jag tröttnar elr slutar rida av annan anledning så ska jag börja köra och tävla med gokart, detta beror nog på att min pappa och bror håller på med bilar. jag vill även testa kröa folk race.

- missan är "tjuv betäckt"
som ni kanske vet så är missan mamma till Hot Shot. 
mamma hade hittat en skit fin tre färgad hingst och körde mindy och missan dit för betäckning. på mindy tog det sig inte, men missans mage växte. så mamma åkte in och drektighets kollade henne och jodå visst låg det ett föl i magen MEN fölet var inte ngn vecka det var äldre.
då visade det sig att klapp hingsten som gick i vår hage det året var pappa till fölet elr ja, Hot Shot. så hade det inte varit för Highlander så hade jag inte haft en så underbar häst som jag har idag <3 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback