lite sent ute

i måndags var vi och badade med hästarna i båtgården, haha vet att jag är lite sen med det , men hinner inte blogga varje dag!
men iaf, det första som hände när vi kom dit var att det var några som surfade med sånt där segel ni vet haha. och både sigrid och Hot Shot var skit rädda för dom. för dom hade ingen respekt mot hästarna utan vissa åkte precis bakom hästarna, och då är detta ett häst&hund bad ingen surfing plats! men dom gick efter ett tag.
Hot Shot skulle först inte gå i men efter många om och men så kom vi och red längre ut. Hot Shot var jätte rädd röe det vita skummet i vågorna först men efter ett tag så försökte hon inte fly från dom utan bara stog och glodde på dom ^^ haha konstig ponny. dock tror jag inte hon simmade när det blev djupt utan hon studsade på bottten (?) haha men jag gled av hennes rygg och simmade brevid :) det var jätte mysigt.
sen galopperade jag i vatten kanten upp och ner, för hon ska vänja sig vid vatten :)

bilden är lånad från Elina



btw. i helgen kommer det en ny design på bloggen, då jag tkr att jag har haft den här ett bra tag nu ^^

/sandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback