städar..

vi håller på att städa stallet nu :) jag har mockat ur alla boxar från spån, och nu håller mamma och pappa på med att lägga in nytt :)
vi har ju spån bädd till hästarna och måste städa ut allt spån varje vinter/sommar. visst det är ett jobb att göra det två ggr om året men det blir jätte fint efter ^^
 läsar fråga
vad har ni till era hästar spån, halm elr torv?

idag kommer Hot Shot få bli longerad. när jag red dressyr igår så hade jag gummisnodd på men hon bara surade mot och hade ingen framåt bjudning utan bara surade mot allt och alla. men när jag tog av den så blev det inte bättre, då slog hon upp huvudet och spännde nacken så jag flög ur sadeln , så ska longera henne med snodd, och hon ska vara riktigt inspänd ^^





/sandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback