tävlings outfit

tänkte ta och visa er min tävling outfit :)



på mig:

hjälm:
charles owen, köpte den i stenungsund. i samdand med sveland cup. kmr inte ihåg vad affären hette, men finns i dom flesta ridsport butiker 2500 kr
ridväst: race safe, köpt beg. men även den finns i dom flesta ridsport butiker runt 2000 kr
kavaj: jacson linn, tror jag den heter, köpt på my one 399 kr
tävlings linne: (under) kingsland linne, blått köpt på börjes tingsryd runt 200 kr
ridbyxor: domino köpt på börjes tingsryd 399 kr
rid sockar: kinsland rosa elr blå vet inte riktigt, köpt på skara hästsport 299 kr
stövlar: treadstone köpt i vimmerby hippoteket (tror jag den hette) 1200 kr

på Hot Shot

träns:
hööks träns med detalj hjärtan, runt 300 kr, har bytt pannband till swarowski blå/gul skara hästsport 799 kr
förbygel: brun med strass stenar, köpt på charlies häst&hund runt 400 kr
sadel: morris n' noland brun. köpt beg. 6500 kr
magplatta: hööks brun runt 800 kr
shabrak+luva: JW marin blått med vit/röd kant skara hästsport runt 700 kr för båda
benskydd: verdus olympic svarta köpt på börjes tingsryd 1800 kr för bak -och fam skydd

så det ver nog allt :)

/sandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback