bildbomb

tänkte ta och visa några favorit bilder :)

den här bilden är på silvan och på den bilden har jag en perfekt sits och silvan hoppar jätte fint.
en bra bild helt enkelt :)
tagen av : sara andersson


den här bilden är på min och barneys sista tävling, själva bilden tycker jag är jätte bra då färgerna på
bilden är så klara :)
tagen av : isabella ljunggren


haha, helt klart en favorit, jag ser helt förvirrad ut, och chico ser mest uttråkad ut xd
tagen av : sara andersson


jag tkr jätte mkt om denna bilden, missan och moa passade så bra ihop
tagen av : mig



denna bilden är också en klar favorit då missan nästan aldrig busade så där mkt, och när hon gjorde det så fastnade det på bild :)
tagen av : anna elfstrand



den här bilden är jätte häftig då det ser ut dom vi hoppar jätte högt, fast det bara är LA, fast jag har inte den bästa sitsen :)
tagen av: emma haag



jätte länge sen..
tagen av : anna elfstrand



ser ut som hot shot river med magen xd
tagen av : elina persson




allt är perfekt..
tagen av : elina persson



en glad häst..
tagen av: mig



hela bilden lyfts med vattnet som stänker :)
tagen av: nils lidén



en av de få bilder då han går på tygeln :)
tagen av :elina persson



avslutar med en söt bild på moa och missan ♥
tagen av: mig



/sandra ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback