Mr Trazzel

igår red jag skritt dressyr på Hot Shot med gummi snodd, hon var riktigt fin sen red jag lite trav på halvlånga tyglar och tog lite galopp och fick två klockrena galopp ombyten :)
har även bestämt mig att börja rida in trazzel nu också, och jag ska inte ge upp !
har börjat med lite arbete från marken så som sadla, tränsa, ut och gå , jag ska få mig själv att lite på honom och han ska lita på mig. ska testa ifall det går bättre då ;) hängde lite på honom i sommras men då sparkade han bara, fast då hade jag inte hållt på med honom, så ska bli kul och se om det går bättre sen :) 
än så länge sköter han sig iaf. :D 

 

/sandra ♥


Postat av: Bergman♥

OMG!

du sa ju att han va jättesnäll, ja kmr inte våga xddd ♥

2010-12-13 @ 16:29:54
URL: http://annamountainman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback