pulsa i snö

red hot shot i snön idag :) haha både häst och ryttare njöt riktigt ordentligt !
att pulsa i snö är ju nått av det roligaste som finns, dock är det väldigt kallt ute nu, -10 brr..
imorn fyller pappa 40, så lär inte blogga nått då, och även på nyår så kanske jag inte hinner, kan hända att jag gör ett snabbt inlägg från mobilen :)
en liten hiss & diss nu :)

hiss

+alla inomhus tävlingar
haha kanske lite underligt att jag hissar inomhus tävlingar men jag tkr att hoppa i ridhus är mkt roligare då hot shot trivs med korta avstånd :) och omhoppningarna är mkt mer tekniska

+ nytt år nya möjligheter        
gillar att dett snart går över till 2011, 2010 har vart ett skit år sett till barney och missan,
fast det har även varit jätte framgångs rikt för hot shot !
två bilder som visar vad som hänt på ett år :)

jätte nära och cp språng                 hon hoppar snett och ingen teknik alls ! 
  


hon hoppar inte snett,                     hon får upp benen utan att slarva
  

diss            
-vädret 
allt är jätte kallt

-fång 
jävla cp sjukdom -.- barney har också fått fång nu , är så trött på fång nu!                                                                          


/sandra ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback