2/7 2010

nu har vi ridit Barney och Hot Shot. barney var en aning pigg. och han känns inte halt över huvud taget :s haha. och hottan såg lugn och fin ut. det blev en skritt  tur i ca en timme. härligt.
igår hoppade jag även hottan, var ngt stark men hon hoppade riktigt bra, med kraft i bak benen :) så nu känns det bra inför helgen <3 det blir LB/LB (mhpc kval) nu är jag taggad...

imorn ska man även åka in till jordgubbens dag i vara. Elina är ju kandidat till miss jordgubbe, och det får man ju inte missa ;) och ni har väl röstat på henne? :)
hot Shot ska få gå en lugn runda imorn och barney får ju.. ja skritta ^^

nu har jag äntligen fått tummen ur röven och skrivit ut bilder till två bilders ramen. dessa kort blev det.







/sandra

Postat av: Anonym

Hej! Börja med att säga vilka fina hästar du har.

Din gamla häst är ju tillsalu och skulle kolla hur hög han var när du sålde honom? Du har tagit väldigt finna bilder på honom som jag kikat på, på youtube :) Hur var han hos dig :) Mvh Eva

2011-12-06 @ 22:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback