22/6 -10

igår släppte vi ut Trazzel en liten stund på kvällen. han har stått inne pga han fått fång och missan har också fått det. men hennes har blivit värre så hon står på smärtstillande igen. och misan var ute i går kväll hon hade smitit ut från boxen under natten och ätit massa pellets och betfor samt havre, hon har sprungit ute i hagen vilket inte är bra för hovarna dessutom är hon jätte tjock nu bara för det xd men som sagt så var trazzel ute lite  men han var inte rolig att kolla på för han bara sprang. men när vi släpper ut missan så kommer det bli roligare då ska jag allt filma och sedan lägga in här på bloggen (om mobilen har rätt pogram)

igår fick jag även ny mobil :D en sony ericsson w595 svart och röd. jag behövde verkligen en ny. min förra pajade med laddningen så jag fick byta till den LG mobillen som pappa fick med när han köpte sin elr rättare sagt en skit mobil hade jag under ca 3 månaders tid -.-

idag så blir det skritt tur på barney och lugn skritt, trav och galopp tur på Hot Shot :)


/sandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback