23/6 2010

idag har jag hoppat Hot Shot lite, hon var lite spänd i traven men när jag väl börjde hoppa var hon hur lugn som helst :) hoppade en studds med 4 hinder och ett smal hinder på ca 1m :) riktigt nöjd <3
barney red jag sen lite dressyr elr ja i galoppen jobbade jag honom sen fick han gå lite som han ville ^^

imorn är det dressyr träning för carina. jag rider barney och Elina rider Hot Shot. sen efter träningen ska jag med Elina hem. för vi ska till Liseberg på fredag :D ska bli riktigt kul :) <3
är även anmäld till göta, för mhpc (mountien horse ponny cup) på Hot Shot Lb/Lb (tror jag?) ;) och jag är även anmäld till ljuslingsbacken DM fält. med barney. då ska även Elina förhoppnings vis starta Hot Shot p70 :D
gammal bild på mig och Elina


/sandra

Postat av: idaaaaaaaaa

sötnowwar (<3)

2010-06-26 @ 19:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback