30/6 2010

idag så har jag gått med barney tänkte ta och berätta lite mer om barneys skada ^^

barney har ju som sagt sträckt sig i bogen. så nu ska jag ut och skritta honom två ggr om dagen. samt lnimentera före och efter skritt turen. sen efter ska jag även stretcha (?) honom. detta ska göras i ungefär två veckors tid, sen ska han på "återbesök" hos massören :) så vi får hoppas att det är bättre då annars blir det att ta ut vetrinären.

idag har jag även ridit hot shot.
jag har ju inte skrivit om missan på ett tag, men hon fick ju fång direkt efter vi slutat med medecinen. och nu går hon illa igen. men vi ska sko henne med sulor under för hon ömmar jätte mkt. så vi får se hur det går med henne :)

ska gå med barney en sväng till sen ikväll :)




/sandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback