nu är jag trött i armarna...

pga jag har tömt hela trazzels box. vilket inte var det enklaste med tanke på att han bor som gris! men nu blev det fint igen och är nöjd med resultatet :) idag har jag även suttit och tittat igenom alla låtar på mobilen.
med den nya mobilen fick man med play now plus. en nyare variant för play now. men iaf så kunde man låsa upp ca 1000 låtar, vilket jag gjorde för det var blandat med gammalt som nytt, kända som okända artister. men jag får inte radera de låtar jag inte vill ha förens pappa kollat igenom alla. ifall han ville ha nån -.- och robin ville också ha några xd så jag får dras med dom låtarna ett långt tag fram över ^^ haha.
men snart måste jag nog gå till sängs. ska upp i tid imorn. ska hoppa Hot Shot lite studs och så :) och mamma, pappa, robin och moa ska på kvälls race kl 15 (robin och pappa ska köra) ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback