resultat från THFK

här kommer resultaten från igår :)

dressyren gick bra 111p 66,7 straff %?

hoppningen nolla

terrängen ett stop 20 straff och tidsfel på 9,6. 15 sek innan jag släpps så ramlar ryttaren innan mig av och får hjärn skakning så dom stannar tävlingen, så jag hoppar av och får ta det lugnt i en halv timme. han som stog i starten säger ca 7 min. kvar till start så jag hoppar upp och spänner sadeljorden hinner trava bort till fram hoppningen när han skriker 3 MIN TILL START, så jag fick vackert rida bort till start utan fram ridning. han stog emot mot första och andra hindret sen var det en lång backe upp och trean kom väldigt fort, han lyckades kravla sig över den men sen nått galopp språng bakom tvär stannar han mitt i banan :o och vill vända till baka när jag väl fått honom i trav så kom fyran snabbt på och han kunde inte komme över, men efter femman var han helt vanlig

mamma sa att hans muskler inte var varma nog och efter den backen så orka han inte. det var hans sätt att säga att han inte ville vara med mer. men stoppet var inte barneys elr mitt fel det var han i startens fel!!!



/sandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback