shoppning tur i borås.

precis kommit hem från en shoppning tur i borås knalleland :) detta fick följa med hem

  • 2 par boots hööks 169 kr/par
  • ridhandskar med nät hööks 99 kr
  • ridbyxor helskodda hööks 399 kr (special erbjudamde)
                       
  • make-up cleansing wipws cubus 52 kr                  
  • 2 st nagellack svart/gul cubus rea två för 39 kr
  • nosludd text stor & stark ecohallen 35 kr  
  • äkts silver örhängen till nya hålet ängelberekts guld? 100 kr

ja det tror jag var allt :)
idag får båda stå, hinner ju inte rida ^^ i helgen är det tävlingar i vara, ska vara banfunktionär på lördag (A + B ponny hoppningen) och på söndag tävlar jag Hot Shot Lc/Lb :)


 


Postat av: Carro-The Lantismamma

Tjena Sandra! Jag tycker du har en sån trevlig blogg så jag lägger till dig på mina länkar om det är okej:-) Mvh Carro(Emelies mamma)

2010-06-02 @ 20:52:44
URL: http://thelantismamma.blogg.se/
Postat av: Anna Johansson

men hej sandra:)

det var ett roligt kort på mulen som ser riktigt glad ut!

tycker du ska satsa på ett fotograf yrke...det vore nog nåt:)

kram moster

2010-06-03 @ 22:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback