snart sommarlov :)

sry för jag inte uppdaterat på ett tag nu men hinner knappt ^^ lovar att under sommarlovet kommer jag vara mer aktiv på bloggen :) igår när och Moa var ute och red var mamma och pappa i vara och skulle hitta en ny boxer till TV:en men istället köpte dom en helt ny TV :o haha.
tror det är en sån som på bilden ^^ inte så haj pöå det där ;)


i söndags var det ju tävling här kommer resultaten

Lc: 0/0, hur fin som helst, mkt lugn och säker. i omhoppningen var hon svängbar som tusan :) tiden räckte till en vinst <3

stilhoppning (Lc):
43p. är helt paff har aldrig ridit så fint :s poängen räckte till en vins <3

Lb: 0/4 hon blev väldigt pigg, men vi rev bara ett även fast hon och jag slarvade rätt mkt ^^ men jätte nöjd <3

bilder kommer ngn annan dag när jag fått dem av Elina
har äntligen fått upp tavlor/rosetter i rummet :)

idag sen är det dressyr/kadrilj träning :) elina rider Hot Shot och jag rider barney. rider dessutom på pessoa bettet han blir så stark med vanligt och han har ju massa hästar att springa ikapp ^^



/sandra

Postat av: tilde

hejsan!

nu kan du vinna en egen bloggdesign!

http://tildebergman.blogg.se/2010/june/lasartavling.html#comment

Ha en bra sommar!

2010-06-10 @ 15:32:28
URL: http://tildebergman.blogg.se/
Postat av: Anna Johansson

men grattis till vinsterna:)

du är för duktig!!!

kanske kommer o hälsar på ons den 16:e om ni är hemma. ringer om det nån dag. ska till Vara o klippa mig på fm.

snygg tv:)

skönt me sommarlov va?

kram moster

2010-06-11 @ 12:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback