sommarlooov

idag är ju lagom rolig dag, för det första är det första dagen på sommar lovet, men det är inget sommar väder. för utanför fönstret blåser det halv storm -.- och då måste jag ut och rida i detta vädret, dressyr dessutom på båda ^^ men aja ska dom vara lugna och säkra imorn på avslutningen så är det väl bara att gå ut sen.
har fortfarande inte fått bilderna men hoppas på att få dom under helgen ^^. men jag var så fräck att jag tog de bilder som Elina lagt upp på sin blogg ;)

och som sagt är det ju avslutningen på rid skolan imorn och jag ska faktiskt delta i väldigt många saker :) ska bli väldigt kul för det är liten blandade grejjer båda hästarna får göra. och Elina ska rida Hot Shot.

ska även anmäla mig till Trollhättan nästa helg. fälttävlan på barney p80. jag gillar inte deras bana direkt men det är bra för Barney att gå på en lite mer "svår" bana, men det var lite roliga hinder där ^^ på tal om fälttävlan så är jennifer aleryd - o'mallie och sara andersson - sörbys thilly i ljuslingsbacken och är med på deras start fälttävlan :) lycka till tjejer :)
(bilden är tagen från sara)              (bilden är tagen från elina)
  

(alla bilder nedanför är tagna från elina)












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback