påsklov !

min vecka är rätt ful späckad trots allt ^^

måndag: amanda kmr och ska fota när jag rider :) kmr ha tre olika outfits på mig bla. en sverige outfit med blått exklusiv schabrak, vit KL tröja med sverige flagga och ett blå gult swarovski pannband :)
dom två andra ska amanda få aätte ihop vilket ska bli spännande då hon inte är intresserad av hästar för fem öre ^^

tisdag: åker till sara så fort pappa kommit hem, tar då med mig hot shot :)
blir då inget bloggande antagligen

onsdag:
sara hela dagen, sen på kvällen blir det dressyr träning :)

torsdag: min 15 års dag så bäst att man är hemma då :) på kvällen ska vi åka på en sk "påskvandring" vilket ska bli spännande :)

fredag: först påskhoppning på vorf sen kommer mamma's sida för att fira mig :)

lördag: pappa's sida kommer för att fira mig :)

söndag: sälja GT på morgonen :)

på måndag kan jag nog slappa helt för jag kmr vara helt slutkörd asså ;)

två av sakerna till min outfit ;)


/sandra ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback