dagens ridpass - HS & MB

hot shot fick sig lite markarbete idag, dock på stången och i hoppsadeln, hade verkligen ingen lust att kräva av henne med det vanliga bettet och i dressyr sadeln som jag egentligen inte tkr om, och efter som jag red på stången utnyttjade jag tillfället och körde massa galopp arbete, hon kändes riktigt fin och lyssnade ordentligt :)

barney fick gå lite dressyr, han var lite stretig och vile inte rktigt gå i form, men jag kräver inte så mkt då han inte har orken riktigt än att gå stadigt i form,
är grymt sugen på att tävla lilla kraken men tyvärr har han inte hoppat tillräckligt mkt än, men har som mål att göra ngn start på pay n' jump i vinter och då hoppa runt 40 cm,





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback