resultat UBRK inkl. MHPC

igår var vi i ulricehamn och red regional inkl. MHPC,

lc: 0/0  hon gick verkligen super trots omständigheterna som kom.
nämligen att hon hann inte ridas fram ordentligt, utan blev bara ett språng på varje, och inte allt ngt mjukgörande osv. det blev så pga dels blev vi ngt sena, sen var det två strykningar innan mig. och det gjorde att jag skulle lämna framhoppningen med en gång för att gå in på banan, 
men trots detta slutade vi på andra plats :)

Lb inkl. MHPC: 4/- hon gick fantastiskt men jag blev passiv mellan 1 och 2 så det blev att jag inte fick ngt avstånd och bara höll i henne så hon petade, annars gick hon jätte bra :)
i stilbedömningen fick vi 60 -2 tot. 58 poäng vilket medförde vinst! :D

har tittat lite på vart kvalen till gp-ponnyn går och nu efter detta ska jag självklart försöka kvala !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback