konstig regel..

läste nyss på fb att man ska förbjuda spö med syfte att ha som framåt drivande hjälp ?!

tycker jag är jätte konstigt att man ska förbjuder sånt!
jag menar bara för man rider med spö, så betyder väl inte det att man använder det?

t.ex. jag hoppar alltid med spö, men sällan att jag använder det på ponnyn!

tycker att men stället ska bli hårdare med att domare och överdomare ska säga till och uppmana ryttarna att ta det lugnt och inte använda spöt så mkt!

använder du spö?
tycker du spö ska förbjudas?

en väldigt typisk bild på mig, där man ser hur jag har spöt
lätt vilande på hästens hals då jag inte använt det innan


update:
regeln ska framför allt vara för travsporten, men finns en liten risk att den kommer till ridsporten också!

Postat av: Emelie

Du får komma hem till mig någon dag och rida då. Bono är ridbar igen om 2dagar

2011-12-02 @ 23:12:49
URL: http://fralsefjord.blogg.se/
Postat av: Isabell

Jag har alltid spöt med, men som sagt väldigt sällan att jag använder det!

2011-12-05 @ 16:50:33
URL: http://isabellpetrusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback