årets första träning :) + hälsning till sara

igår var årets första träning :) hot shot var jätte pigg, och ville verkligen hoppa, vi gjorde kontroll övninger och hoppade mkt på båge på hinder runt 50-60 och jag var tvungen att lägga en volt mellan hindren pga hot shot drog så mkt. så nu när jag sätter igång henne så ska jag testa att rida på pelham stången, imorn ska jag testa den delade stången med längre skänklar, funkar inte den så ska jag även testa pelham stången med som är rak och i gummi ^^ och funkar inte dom så ska jag testa jaktstång/kimbelwickbett, fast jag hoppas på att pelham stången funkar bäst :)

igår på träningen så gick sara omkull så illa, svipp missbedömde hindret då han trodde det var ett räcke och räckte inte riktigt över, och de sekunderna som sara bara låg på backen dom sekunderna var nog den längsta evighet jag någonsin kännt,

det hemskaste jag har sett var att se dig ligga still :// 
krya på dig sara! ♥

/sandra
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback