GHS

imorn drar vi iväg till.. GBG HORSESHOW :)))))
bästa dagen på året!  
det gillar vi
shoppa, shoppa, shoppa

dessa saker står på inköpslistan utöver alla inpulsköp :

en lättviktshjälm antagligen lamicell svart elr svart och silver


ett lila exklusiv schabrak
(ingen bild)

om det blir pengar över så ska jag även köpa ett träns/nosgrimma som är bred och lackad då jag är grymt sugen på att ha ett sånt på hot shot i dressyren här är ett ex.



sen ska vi även titta efter shapps (stavning) i läder så det ser ut som en stövel tsm med ridskorna, jag ska ha med på tävling ifall stövlarna skulle gå sönder samt rida i dom hemme då jag rider ut :)

sen lär det ju som sagt bli inpulsköp som vanligt ^^

vilken dag/vilka dagar ska ni dit ?

/sandra ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback