hot shot får nytt bett

igår och idag så har jag ridit på pelhamstången med delta och ludd på kedajn vilket funkar jätte bra :) hon krullar inte nacken som hon gör på pessoat och är inte lika stark som hon är på eggbettet,
och eventuellt kommer jag då rida med pelhamstången i terrängen om hon hoppar bra på det :)

hot shot är jätte pigg verkligen och det syns att hon vill hoppa,
igår red jag samtidigt som moa, och vi upptäckte att bolton travade när hot shot travade och när vi galopperade gjorde moa och bolton det också, så jag styrde på det lilla, lilla hindret som stog i hagen (ca. 20 cm) för aat få bolton att hänga efter, Hot Shot laddade skit mkt och bara drog iväg på det lilla hindret ;)



/sandra ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback