träningsvärk

igår red jag både olle och hot shot för carina ;) då jennifer är sjuk så ville ulle att jag skulle rida på honom och han är ingen gratis häst kan man ju säga, fick sitta och driva percis hela tiden, och ibland fick han fnatt och bara slängde sig åt sidan (?) han backade även och skulle inte gå fram, och när jag använde skänkel/spö så sparkade han elr reste sig, men han gick riktigt bra till slut :) 
hot shot gick också väldigt bra väldigt mjuk i nacken men hade dressyr sadeln och jag kan verkligen inte sitta i den så satt och spände mig lite mer än jag brukar, men gick ganska bra iaf :)
men imorse vaknade jag med en väldigt träningvärk

o'mallie som han heter



/sandra ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback