-

eftersom jag inte rider varje dag just nu, då det är kallt och hot shot är klumpig på isen/snön vilket gör det svårare att rida. så tänkte jag att jag lånar en "lista" som jag har sett på ett antal bloggar.
det gör att det kanske blir roligare för er läsare att läsa bloggen osv.
och glöm inte att kommentera också :) 

dag 1 - presentera mig och mina hästar
dag 2 - min första häst
dag 3 - min största rädsla
dag 4 - hur mitt hästintresse började
dag 5 - det här finns i min ryktlåda
dag 6 - det här äter mina hästar varje dag
dag 7 - min favorit grej i stallet
dag 8 - mina hästars vardags outfitt
dag 9 -  mitt bästa hästminne
dag 10 - mina drömmar
dag 11 - en bild på stallet
dag 12 - det här saknar jag
dag 13 - en nytagen bild, och 5 punkter som berskriver hästarna
dag 14 - varför ridningen får mig att må bra
dag 15 - något jag och mina hästar är stolta över !  

/ sandra ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback