dag 1 - presentera mig och mina hästar,

jag själv heter sandra bäckström och bor utanför vedum på en gård med eget stall, med fyra hästar. 
jag fyller 15 i april, jag har tävlat upp till nationell MsV B i hoppning, p80 fälttävlan och LB:1 i dressyr,
i min familj har jag en lilla syster, Moa som har en egen shettis och rider så ofta man kan hjälpa henne,
jag har en storebror, Robin som kör folkrace, och nu ska bli kart läsare till min pappa, Johnny som kör rally, och så har min mamma, Annica som jag har ärvt mitt hästintresse ifrån. mamma kör mig på tävlingar och hjälper mig överlag med allt, 



klicka på resp. bilder på vänster sida så får ni info om de hästar ni vill :)

sen har vi även:

Mr Trazzel
f.
2005
ras. shetland/welsh/newforest (har jag för mig)
e. valentin bell u. miss elly

övrigt, håller på att rida in honom lite smått. har suttit på honom några ggr och då har det funkat men har inte den tiden man behöver drf har vi inte kommit längre :)



Bolton - moas ponny, men han behöver inte presentera honom pga skriver inte så mkt om honom på bloggen ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback