dag 3 - min största rädsla

har faktiskt två stora rädslor nu,

att man ska komma ut i stallet/hagen och hitta ngn av hästarna död. just för att man inte vet vad som har hänt hur länge dom har lidit osv. den tanken skrämmer mig lite faktiskt.

sen är det även att man ska volta när man rider och bryta nacken på sig själv/hästen, efter att min tränare vurpade och slog sig ordentligt i terrängen så börjar alla tankar komma upp. självklart kommer jag aldrig sluta med fälttävlan för det är det roligaste jag vet, men på barney kände jag mig lite säkrare för jag visste att han hoppar alllt och är säker på marken, men hot shot däremot är inte lika säker på hinder än, hon slarvar ibland och är inte rädd om benen, sen är hon inte lika säker på marken, vilket man har märkt mkt i vinter,
bolton går obroddad och halkar jätte lite, sen tittar man på hot shot som går broddad på alla fyra fötter och hon halkar mer xd lite underligt ;) knas häst

/sandra ♥

Postat av: Trondbettina

Great site. Good info

2012-01-09 @ 08:25:00
URL: http://trondbettina.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback