film

hittade en film på mig och tage för ett år sedan ;)
tage elr catgo som han heter är en kompis häst som jag tränade en gång då hon var sjuk,
jag som aldrig hade ridit honom elr ngn annan stor häst förut var ju väldigt nervös , men det gick vägen och han stannade "bara" två ggr då jag slutade rida ^^
lite spännande att titta på för jag ser ut som en liten myra xxd 




/sandra ♥

Postat av: Matilda

hej jag ville bara säga att när hot shot stod på vorf ett tag var hon min favorit ponny jag älskar henne!! men när hon en dag inte stod där längre blev jag jätte ledsen jag grät, jag var så ledsen. men så efter ett halv år eller nåt så stod hon i en hage där jag blev överlycklig när jag såg henne jag visste direkt att det var hon<3 ville bara säga det!! hoppas hon mår bra nu i alla fall!!

2011-05-03 @ 21:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback