ny design :))

som ni ser så har jag äntligen fått en ny design, tack sägar jag till anna ! :)
hot shot red jag bara lite barbacka idag på hackamoret, upptäckte även att hon trivs bättre i missans gamla box, så ska låta henne stå där ett tag och se om det blir ngn skillnad :)
lille bolton har även blivit mkt piggare än vad han var när vi köpte honom vilket är kul :D 

igår hade mamma "ljusparty" och köpte en liten rosa blomma att ha ljus i som jag ska ställa på mitt rum vid ett kort på missan och så ska det bli en liten minnes plats. tänder ljuset då jag tänker på henne lite extra elr när jag är ledsen och sånt . kändes underbart att kunna göra ngt sånt, saknar henne så grymt mkt ibland :// ♥

ett litet kort så ni får se bolton :)


/sandra ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback