dags för ny sadel

har faktiskt bestämt mig att jag ska köpa ny hoppsadel till hot shot då min M&N håller på att bli för liten i sätet och sen satt jag och mamma och diskuterade om mitt dykande med framlivet som jag gör ibland kanske har med stödet i sadeln att göra, då jag aldrig kastade mig på silvan och på hot shot de gånger jag var tvungen att ha silvans sadel.

men som tur är kommer jag INTE sälja min M&N pga. den passa på barney och så kanske jag kan ha den när jag hoppar hemma osv. :)

så vet du någon som säljer en hoppsadel får du gärna höra av dig till mig, [email protected]

söker en zaldi, en prestige golden star, eller en jacson celine. 16" och 34 i bomvidd, tror jag det är jag har, men en sadel som passar på en normal byggd c-ponny
är lite osäker på vilken bomvidd det är på M&N men ja ni fattar




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback