resultat, bollebygd

Lc: 0/4 hon var jätte fin i grunden och omhopp. men kom tyvärr lite snett på ett räcke och fick med sig bommen i språnget, men annars gick hon jätte bra :)

Lb: 0/0, vår första dubbelnolla, hon gick verkligen hur bra som helst och inte alls lika pigg som i vara,
hade bara tänkt att sattsa på att gå nolla men min vinnarskalle tog över en aning vilket gjorde att jag red så snett på ett hinder att jag inte hann med att svänga utanför till nästa men hot shot hoppade som en liten ängel iaf !
(ni kommer se svängen på filmen, var meningen att jag skulle gå så när det andra hindret men går ist. innanför startstolpe xD) 

på prisutdelningen gick vi in som segrande ekipaget ! ♥


filmer kommer inom kort





 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback