rubrik

tränade igår för theres, hot shot gick super :) hon var jätte lugn på hinder drog ngt efter men kan var amitt fel då jag inte får tag i henne direkt efter och hon tar då chansen att springa,

red lite dressyr/markarbete idag hon gick faktiskt väldigt bra :)

i måndags var jag på förläsning för johan lund om hästens tänder och bett samt tandproblem. var jätte intressent att lyssna på och jag lärde mig masso bla. att pessoat INTE trycker på lanerna som jag har hört att det gör, även att pessoa bettet trivs MÅNGA hästar på :)
i tisdags så tumkörde mamma Bolton för anders eriksson, han skötte sig relativt ^^
sen efter hade han clinik fast den var inte så intressan då det var kallt och han tog väldigt lång tid på varje häst, + att man inte hörde vad han sa ibland så den var inte lika lyckad.
men det är bra att lyssna lite iaf. :)



// sandra ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback