svar på kommentar

Hej,
va roligt att läsa om Bus-Johan. Jag har precis köpt en Bus-Johan till min dotter och undrar om det kan vara samma Johan. Skulle vara roligt att höra lite bakgrund om honom:)
"Min" Bus-johan är född 2002, om det är samma...
MVH/Helene

svar: väldigt kul att höra :)
är inte säker på när han är född, då jag inte ägde honom, utan red in honom åt en kompis. är han köpt från travskolan på bergsåker  ?
då han såldes dit, dock vet jag inte om han "vandrat" runt,
om det är samma bus johan, så när jag red in honom så var jag själv väldigt liten och inte så "jätte" erfaren, men jag kommer ihåg att han var världens snällaste! det enda han gjorde när han inte ville så backade han och inget mer, vet inte om han har slutat med det eller om han fortfarande gör så. 
vi hoppade upp till 70 cm på enkla hinder,  
och som sagt så var han gudomligt snäll då min lillasyster som då var mellan 2 och 3 stog och borstade honom och red lite på honom. 
han äälskade att bli borstad och pysslad med i stallet, 
och han har gått som travruss, men där vet jag inget om rekord eller om han startade något lopp elr så då det var ägarna som hade den biten innan jag började rida honom :) 
även i skogen var han jätte snäll i :) 

skulle du vilja skicka över lite bilder på honom om du har ? 
till [email protected]
skulle vara jätte kul att få se hur han ser ut nu :) 

här är 2 bilder på honom när han stod hos mig 
  



(lillasyster på bilden) 

/sandra ♥
   


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback