i'm back..

har inte kunnat blogga på ett tag nu som ni märkt, då datorn vart utan virus skydd, men bilder från herrljunga (cecilia jacobson) kommer komma upp inom kort, kanske även en liten video på jedward ? :)
har verkligen blivit helt såld på dom nu ;)
men får se vad som händer och sker ^^
först ska jag ut och mocka, och på lördag är det dags för vara's ponny meeting för a+b ponnyerna då blir det att vara funktionär och på söndag så tävalr jag hot shot + är funktionär det jag hinner ;)
skulle åkt med tioll vorf idag med men är verkligen helt slut efter att jag och en kompis utfört dagsverket, som vi gör till skolan och ska göra ngt för ngn annan och sedan tjäna 100 kr till afrika , så har faktiskt mockaqt ur hot shots gamla box och lilla lösdriften till barney och trazzel :)
samt rensat ogräs i två rabatter och lagt grus i våran lilla grop vi har utanför altanen :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback