resultat från VoRF

Lc 0/0 fy fan vilken super ponny hon är ! gick helt klockrent hela banan och tiden var oslagbar !
vilket då blev en vinst ♥

Lb 0/4 hon gick inte riktigt lika bra som i Lc:n men gick ändå rätt bra :), men hon hade en sån där dag då jag inte får bromsa utan hon ska gå i sitt tempa, vilket är lite övertempo som gör att jag börjar slarv rida men hon skötte sig super iaf. rev kombinationen i omhoppningen då jag inte rätade ut henne och hon gick något för fort men sen hoppade hon som en ängel!
och eftersom jag inte hade ngt att förlora efter rivningen så testade jag att gå innaför och ta en ytteligare kortare sväng på en oxer vilket funkade fint :)


och med dessa resultat så tog jag även hem meeting täcket iår, vilket faktiskt också är hot shot's första seger täcke :D

så riktigt nöjd med helgen ♥

bilder kommer inom kort !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback