svar på kommentar

från: matilda

hej jag ville bara säga att när hot shot stod på vorf ett tag var hon min favorit ponny jag älskar henne!! men när hon en dag inte stod där längre blev jag jätte ledsen jag grät, jag var så ledsen. men så efter ett halv år eller nåt så stod hon i en hage där jag blev överlycklig när jag såg henne jag visste direkt att det var hon<3 ville bara säga det!! hoppas hon mår bra nu i alla fall!!


sv; okej, vad kul att höra :) men det var ju inte så kul att du började gråta :( men hon står nu hemma hos mig :) och det är vi som var ägare redan när hon stod på ridskolan :) och här mår hon jätte bra, vi tävlar och tränar och hon går Lb hoppning (90 cm) men är på väg upp på La (1 m) vi har även startat några fälttävlan tsm :)
jag och hot shot kommer ut till ridskolan varann onsdag (snart på torsdagar) ojämna veckor, och tränar dressyr så kom gärna ut då och hälsa på henne om du vill :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback