tre saker du inte visste om mig..

..

♥ jag har tre stora resemål jag verkligen vill åka till ; Dublin, london, new york och sydney :)

♥ jag har en otroligt stor vinnarskalle ! 
kan stå och säga innan en tävling att jag kommer vinna !
dock är ju detta en både bra och dålig egenskap, det bra med det är ju att jag presterar mkt bättre på tävling, det dåliga är att jag kan bli grymt sur (oftast på mig själv) om det går dåligt, men jag har faktiskt lugnat mig något och är mer nöjd nu om jag får en rivning elr två, så länge allt är mitt fel, det var mkt värre när jag var liten ^^

♥ ganska konstigt men jag tkr det är kul att rida små b- ponnyer som har en god förmåga att slänga av sina ryttare, och då tkr jag det är ännu mer kul om jag också lyckas ramla av ;) 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback