dagens ridpass - HS MB

fick med mig lillasyster ut så hon fick rida barney, och jag hot shot

hon var jätte fin i skritten men dog ut med en gång i traven så struntade i henne hon fick faktiskt bara gå och lala runt lite hon har jobbat på så himla bra nu det sista,
lillasyster och barney såg bra ut han inte titta så mkt då jag hade en egen att koncentrera mig på,

hade tänkt att hot shot ska få stå efter christmas showen,
som sagt är jag anmäld dit, och blit LB/LA på torsdag, och skulle kört samma på fredag men eftersom greva har så dumt att man måste betala stallplats även fast man bor såpass nära som jag gör (1 tim. ca i resväg) så sa vi det att vi stryker fredag då kravet började då!
men saken är den att lilla vit ska få följa med också och få lala runt en LB avd. B. bara för skojs skull och att han ska få gå höjden lite emellanåt också :)










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback