resultat alingsås

bättre sent än aldrig..

LB 4/- haha, rev första, aning surt men förklaringen är att man fick vänta tre starter från att man gick ut från framhoppningen och hot shot hann komma ner i varv och inte riktigt var igång på första, men resten av banan kändes super fin!

LA, debut(acklomulator bed.) första rev vi även här, och samma förklaring som i LB:n hon kändes super fin hela banan, men när vi kom upp mot 6:an blev hon lite för stark, så jag var tvungen att göra några extra förhållningar vilket med förde att hon tog med sig plankan i upphoppet,
men eftersom jag inte hade något att förlora så sattsade jag på jokern som denna gång var en kort planka på 110, och den fick vi det bästa språnget på, på hela banan, super fint!
och med detta fick vi 47 poäng, och sista ryttaren petade mig från placering,  

blev inga bilder då pappa filmade LA,



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback