resultat skultorp royalcup

LB 0/8: jätte fin var hon!
fixade grunden galant, men sen i omh. blev jag lite för taggade och gasade lite för mkt att hon blev så stark att jag inte fick tillbaka henne, men skit fin var hon!

LB+5 0/0: underbara ponny!!!
men först ska jag ju säga att mamma sa att det var en A:0+A:0, vilket det inte var!
så när jag gick banan trodde jag det var en A:0 vilket det inte var heller!
så jag gick och kollade på banskissen (som tur var) och fick se att det var en A1:a,
grunden gick hon skit fint och lyssnade hela tiden och hade luftiga och fina språng,
omhoppningen tar vi i en mer detaljerad förklaring:

först fick jag en smärre chock över att hinderna låg på 105 cm, och jag som inte ens debuterat 100 cm än,
hinder 1: jätte fin över, men efter gör hon världens snubbling, jätte nära att gå omkull,
hinder 2: kommer i korsgalopp hon häver sig över och klara det!
hinder 3: kombination, tog ut svängen lite extra för att jag ville sätta en felfri runda
hon hoppar skit fint med luftigt språng och hoppar upp sig ordentligt
hinder 4: eftersom hon landade lite till höger i kombinationen hann jag svänga (inte ens planerat) en super fin sväng och perfekt avstånd och bara seglar över!

och vilken känsla i omh, hon gick så sjukt bra, och detta känns underbart inför nästa helg, för då blir det LA debut !











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback