resultat bulycke , med GP-ponny kval

LB 0/4 
hon gick hur bra som helst! kändes super och vi tog en sväng som mamma inte trodde vi skulle klara och den klara vi!
fast dock rev vi hindret efter men det var pga. jag trodde att hon skulle klara språnget fast jag tryckte av henne lite för långt, men jag hade lite fel, men super nöjd ändå!

LB inkl. GP.ponny kval 12/-
ja..
jag blev så sjukt nervös så att jag bara tänkte på stilen och glömde av att sätta fart på henne, så satt och red i undertempo hela vägen, och då river hon, men det var mitt egna fel och hon var ändå snäll som kravlade sig över med nöd och näppe!

och jag hade turen som vann GHS biljetter till torsdagens förställning, och det gillar vi ju grymt mkt!
så iår blir det både torsdag och lördag! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback