resultat trollhättans sportryttare

Lb: 4/- hon gick si så där, hade inget riktigt flyt , men ändå lyckades vi bara dra med oss en bom,

Lb+5: 4/- denna klassen var en akloumelator bedömning (poäng för varje hinder) vilket jag blev glad över att se då det är sjukt roligt att rida, men eftersom detta var debuten på lb+ så tog vi det lilla lugna och inte svängde för hastigt och lustigt, men vi peta bara ett och hade flyt hela vägen! 
och i denna klassen var det en joker som ligger minst 5 cm högra och var bara en vattenmatta med en planka över, och eftersom hon aldrig brukar titta så sattsade jag på den och den seglade hon allt över som ingenting :D 

så helheten med dagen så är jag nöjd, 
bilder kommer imorgon 

nu blir det sängen för imorn ska vi upp igen, få bär det av till skultorp för div II men jag rider bara LC 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback