ja till stilbed i SM!

måste få uttrycka mig i det mkt omtalade ämnet stilhoppning,

jag tycker detta är en super idé !
då jag tycker faktiskt att stilen ska lyftas fram istället för att rida snabbt och i värsta fall farligt,

det som jag och mamma har diskuterat väldigt mkt är att alla dessa som rider snyggt och är ett välvårdat ekipage inte alltid får det dom förtjänar, 
och ska jag vara ärlig så har jag fått välja mellan att rida MHPC (stilbedömnings cup) och sveland cup, eftersom jag ska sattsa på fälttävlan
men jag valde MHPC, för jag vill vara med där det handlar om att rida snyggt och inte så snabbt som möjligt!

men jag säger inte att stilhoppning är så jätte rättvist, då jag blivit nerdömd några gånger, men det är ju upp till stildomaren.
och nästa gång kan man ju själv bli uppdömd istället,

men jag tycker att man ska sattsa på stilbedömning och lyfta fram det och alla som kämpar för att göra snygga rundor istället för att vinna,

detta kan även bli ett lyft för säkerheten...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback