sluta eller fortsätta?

okej nu är det såhär:

jag har inte bloggat på ett bra tag nu, då hot shot kommit igång ordentligt,
och i helgen kommer en ökning i ponnyerna nämligen en 5 årig valack, och då blir det 3 hästar om dagen och jag är inte säker på om jag kommer hinna blogga också,

så nu vill Jag veta, ska jag forsätta blogga eller ska jag lägga ner ?

jag åker till österrike på fredag och är borta hela veckan, då vill jag att ni kommenterar vad ni tycker!


Postat av: Emelie

Jag tycker att du ska fortsätta blogga om DU vill det. Det är inge roligt att läsa en blogg om själva bloggaren tycker att det är tråkigt. Men du har en väldigt fin blogg! :)

2012-02-19 @ 20:15:25
URL: http://jedressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback